ZIKIR

SUBHANALLAH ALHAMDULILLAHALLAHUAKBAR LA ILA HA ILLA ALLAH

Thursday 17 December 2015

Santai Bersama Micrososft Power Point

Assalamualaikum w.b.t
SLAID PERTAMA

SLAID KELIMA

SLAID KELAPAN

Salam hari JuMAAt semua... ini adalah tugasan subjek MTE saya. 
Saya dan kawan-kawan telah ditugaskan untuk membuat slaid persembahan power point mengikut tajuk 'suka hati korang la'.

Jadi hati dan otak saya telah meronta-ronta dan mereka bersepakat untuk memilih tajuk HARI DISIPLIN SEKOLAH.

ALHAMDULILLAH.
Berkat tunjuk ajar pensyarah saya iaitu CIK SAFFA RAIHAN ZAINAL ABIDIN serta sokongan padu dari kawan-kawan yang setia memberi panduan dan perkongsian kepada saya untuk menghasilkan slaid Secantik Ini (rujuk gambar diatas) sehingga ke titisan darah terakhir. huhu

SEKIAN , Terima kasih..
 ^o^

No comments:

Post a Comment