ZIKIR

SUBHANALLAH ALHAMDULILLAHALLAHUAKBAR LA ILA HA ILLA ALLAH

Wednesday 16 December 2015

POSTER-Muka Depan Majalah Islam "AL-QASSAM"


ASSALAMUALAIKUM W.B.T
Apa khabar antum dan antunna semua? Sihat semuanya? Alhamdulillah wa syukrulillah diatas nikmat-NYA yang tidak terhingga kepada kita semua. Moga-moga kita ini tergolong dalam golongan hamba-hamba ALLAH yang mensyukuri nikmat pemberianNYA. 

Dalam kita bergembira dan hidup dalam suasana yang tenang,harmoni dan aman ini janganlah sesekali kita melupakan akan saudara-saudara seagama dengan kita yang menjadi mangsa kezaliman pemerintah yang tamak akan harta dunia. Entah lena entah kenyang keadaan mereka di sana.Saban hari mereka menangis mengenang akan halatuju keluarga dan diri masing-masing ditambah pula dengan suasana yang kacau bilau dengan bunyi runtuhan bangunan,letupan bom serta esak tangis insan-insan yang kehilangan ahli keluarga tersayang. 

Anak-anak kecil yang masih belum sempat mengenal dunia hancur dibom oleh zionis.
Kaum ibu yang lemah diheret,disepak,ditampar dan dibunuh sesuka hati.
Pemuda-pemuda dan kaum ayah akan cuba mempertahankan ahli keluarga mereka daripada dizalimi sehabis daya yang mungkin dengan kudrat tulang empat kerat dan dengan hati yang teguh semangat perjuangannya.

Justeru itu,untuk assignment kali ini, tergerak hati saya untuk membuat satu poster (muka depan/cover page) berkenaan dengan kisah perjuangan rakyat islam di Palestin 

In sha ALLAH... Jika diberi rezeki dan umur yang panjang, saya ingin menerbitkan sendiri majalah islam yang diberi nama "AL-QASSAM" sempena nama gelaran tentera-tentera islam di bumi Palestin.Majalah ini akan menceritakan secara ekslusif akan berita-berita di bumi suci Allah.
#BERITAsegenapDIMENSI
#prayforPALESTINE
#ALQASSAMdihati

SEKIAN, TERIMA KASIH....................................................................................................^-^

No comments:

Post a Comment